Dilek Ö.

Dilek Ö.
@Dilekso
patisever.. kitapsever.. kahvesever..
#neokudum
Dorian Gray derin bir duygusallıkla, “Keşke sevebilsem!” diye bağırdı. Ne var ki sevebilmek tutkusunu yitirmişim sanki, sevmenin ne olduğunu da unutmuşum. Kendi kişiliğim omzumda yük olup çıktı. Çok kendime yönelik oldum. Kaçmak, uzaklaşmak istiyorum, unutmak… Dorian Gray’in Portresi📖 Oscar Wılde✍️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Dilek Ö.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
29 günde okudu
·
2023 13. kitabı
Oscar Wilde
8.2/10 · 99,4bin okunma
#neokudum
Çocuğum olmadığı için eksiklik duyduğumu sanmıştı bazı yakınlarım. Bir arkadaşım, "isterdin herhalde anne olmayı" demişti. "Sara var ya," dedimdi ona. "Ama onu sen doğurmadın ki," diye yanıtlamıştı. Aptal kadın çocuk sevgisinin doğuma bağlı olduğunu sanıyordu. Bir çocuğu evlat gibi sevmek için, bacaklarını açıp, avaz avaz bağırarak onu içinden çıkartmak şart sanki. İnsan var, icabında öz çocuğunu bile sevemiyor... Ya da çocuklarından birisini ölesiye, diğerlerini makul dozlarda seviyor... Füraya/Ayşe Kulin *Benim için çok özel bir kitap ve hep öyle kalacak belki yıllar sonra tekrar okurum..🥹
#neokudum
“söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz…” Amok Koşucusu📖
#neokudum
“ama gözler kördür. İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir…🤍” Küçük Prens