📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Daha kaç darbe yemem gerekiyordu. Daha ne kadar kaybetmem gerekiyordu. Ama bildiğim bir şey varsa bu da yediğimde dayağın ne ilk olduğu ne de son olacağı. İnsanın hayatında dönüm noktaları varmış ben bunu öğrendim. Keşke yapmasaydım dediği anlar varmış ben bunu öğrendim. Benim keşke yapsaydım dediğim anlar yoktu. Çünkü hepsini yaptım. İçimden geldiği gibi yaşadım belki de bunun bedelini ödedim hep.
...
Bu hayatta ne öğrendin derseniz bana : Selin önünde durulamayacağını öğrendim. Yaşanacak varsa yaşanacak buna kimse engel olamaz. Ve acıyı insanın kendisinden başkası dindiremez