Dilek ipek

Dilek ipek
@Dilekx
Kitap okuyanlar ölmeden önce binlerce hayat yaşar;hiç okumayanların ise sadece bir hayatı olur. 30.08.2025 M Tamino hayranı
Benim hiç bir şeye ihtiyacım yok. Dışarıda geçirdiğim tek bir gün bana yeter,hayatımın geri kalanını delirmeden karanlık bir hücrede geçirebilmem için.
Sayfa 55
İnsan ve Duygular
Reklam
“Ölümsüzğm ben”dedim. Ölene kadar…
Alıntı
Okyanus bildiğimiz en büyük mezarlıktı
Alıntı
Aynaya bakıp kendini tanıyamamak,insanın kendi anılarını bir başkası yaşamış gibi anlatması,dünyanın kendisi dahil üzerindeki hiç bir şeye kayda değer bir varoluş nedeni bulamamak ve zihnin bedenden binlerce kilometre uzakta olması o kadar korkunç ki!
Sayfa 29
İnsan ve Duygular
Farklı olmak için mi farklıydım,yoksa öyle mi doğmuştum
İnsan ve Duygular
Reklam