Miyawiçe

Miyawiçe
@Dilnymn
Kimi sevmeli, güzeli mi ,güzel yolları sevdireni mi ?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne kadar kimsen yoksa, o kadar Allah’ın vardır .
“Ve bir insanın Allah’ına varmaktan ona kendini sevdirmekten başka ne gayesi olabilir.”
Sevdiği yemeği dibine kadar sıyıran insanlar hayatlarındaki sorumluluklarını neden bu kadar ciddiye almazlar ? Neden geçecek her şeyin azamisini isteriz de kalıcı bir hakikatin asgarisi ile yetiniriz ?
Biriktirir biriktirir dururdum içimde. Sanki bir gün biri gelip tamamlayacakmış gibi..