Taa ne zaman okuduğum bu kitap durduk yere aklıma nereden geldi bilmiyorum. Ama gelmişken karalayayım bir şeyler:) Ne yazık ki azalsa da ülkemizde hala tam olarak bitmemiş iğrenç bir geleneği, kan davasını anlatıyor kitapta. Akıcı ve etkileyici bir anlatımı var. Yalnız bir cocuk kitabına göre fazla ağır buldum. 8. sınıf veya lise zamanları okunabilir bence.
Ben BüyüyünceGülten Dayıoğlu · Altın Kitaplar · 2002667 okunma
Fakat günün birinde dedem şöyle dedi: “Aleksey, sen bir madalyon değilsin. Seni ömrümün sonuna kadar boynumda taşıyamam. Haydi git, insanların arasına karış." Ben de öyle yaptım ve insanların arasına karıştım.