Sabahattin Ali okumaya başlamaya karar verdim sanırım .
Bu kitapla başlamak ne kadar doğru bilmiyorum. Uzun süre onu okumuş onun üslubunu öğrenmiş ,benimsemiş insanlar kadar iyi bilemem ama umarım beni şu sahtelikten bir an olsun uzaklaştırır. :)
Ve nihayet 3 günde bir solukta bitirdim.
Aşk hikayesi demek istemiyorum . Burda aşk hikayesinden çok daha fazlası var çünkü.
Özellikle saflık ve güven temeline kurulmuş kaybetme korkusu barındıran ve defalarca sevdiğini hiçbir şey bilmeden suçlayan ve bunu hayatına giren tüm insanlara mâl eden bir adamın hikayesi bu. Kendimden bir şeyler bulmayı geçtim tam beni anlatmış aslında raif efendi .Hikayenin sonunda bir de sürpriz var beklemiyordum diyemem fakat beklenmedik yönleri sonradan ortaya çıkıyor.:)