Sanırım yanlış bir zamana denk geldik.
Ne kaçabiliyoruz, ne ayak uydurabiliyoruz,
Ayakta da duramıyoruz.
Hareket ettikçe, kaçmaya çalıştıkça boğuluyoruz.
Kurtulmak pahasına yanımızdakilerin kafasına basmaktan hiç geri durmuyoruz.
Ama iş yüzleşmeye gelince çığdan kaçar gibi kaçıyoruz.
Belki çirkinliğimizden ,
Belki insansızlığımızdan,
Belki de kendimizden,
Dedim ya yanlış zaman diye
Zamanı yetirdik gitti ellerimizden,
Kirlenmemek için kaçtı bizden.
Şimdi yalnızız, yanlışız
Ve yanmışız…
@dinar_07