" Felsefi düşüncelere dalmak bana yetiyor.Ama on dokuzuncu yüzyılın merhamet ve acıma hissimizi bol keseden harcadığımız için iflas ettiğini hesaba katarsak durumumuzu düzeltmesi için bilime başvurmamızı önerebilirim.
Duyguların iyi yanı, bizi yolumuzdan saptırmasıdır; bilimin iyi
yanıysa duygusal olmamasıdır"
" Dünyada her şeye karşı anlayışlı davranabilirim, acı çekmek dışında. Çağımızın acıya karşı duyduğu eğilimde son derece hastalıklı bir şeyler var. İnsan hayatın rengine, güzelliğine,yaşam sevincine eğilim göstermelidir. Yaşamın ıstırabından ne kadar az bahsedilirse o kadar iyi."