Şimdi öyle gelmez. Ama bir gün gelecek,yaşlanıp buruştuğunuz, çirkinleştiğinizde, düşünceler alnınızda izler açtığında, ihtirasın korkunç yangını dudaklarınızı damgaladığında
size de öyle gelecek , hem de büyük bir dehşetle.
Şimdi nereye gitseniz herkesin gönlünü çeliyorsunuz. Hep böyle mi devam edecek? Harika bir yüzünüz var.
Hakikati sevdim..Hakikat nerede?..Her yerde ikiyüzlülük, hiç olmazsa şarlatanlık, en faziletlilerde ,en büyüklerde bile böyle...
Dudaklarında bir tiksinme ifadesi belirdi; Hayır, insan insana güvenemez.