Non fui,fui,non sum,non curo...
"başladığım yere dönüyorum" manasına da geliyor. varlık sorununu doğal seyriyle çözen, irademizin yetersizliğini kabul eden, kafası rahat, huzurlu bir uykunun ninnisi.
nihilist bir yaklaşımdan çok, idraki önemseyen bir cümle bu bana göre . "hatırlamadığımdan, bilmediğimden mes'ul değilim" demek herkesin tercihi olmasa da, varlıktan öncesini ve ölümden sonrasını narkoz etkisiyle yaşanmış bir ameliyata benzetiyor belki de epikür. gözünü açtığında aynı yerde olmayı umursayıp umursamamakla ilgili sadece.