Fevzi Akargöl

Fevzi Akargöl
@Disconnetced
Yanındaki yıldız Güneşten daha çok parlıyor! -Ölüyoruz demek ki yaşanılacak-
Sadece ben mi yaşıyorum diye merak ediyorum. Kitabı okurken uyuya kalınca rüyamda okuyorum ve kendim yazıyorum diyebilirim olan kitabın olmayan devamını okuyorum ve gayet güzel yazar oluyorum (rüyamda).Bu gidişle anca rüyam sayesinde olurum.
Fevzi Akargöl
evet sadece ben yaşıyormuşum
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"deja vu'nun bir de tersi vardır. buna jamais vu denir. sürekli aynı insanlarla karşılaşıp aynı yerlere gidersiniz, ama her seferinde ilk kez olmuş gibi hissedersiniz. herkes her zaman yabancıdır. hiçbir şey tanıdık gelmez."
Fevzi Akargöl
Hissügablelvuku sonradan yaşayacağını hissetmek bu da ikisinin farklısı.