Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
Cehennem ümidin olmadığı yerdir. Hiçbir ümidin kalmaması, hayatta cehennemi yaşamaya denktir. -Dante Alighieri-
Reklam
Kimmiş daha önden giden? Zira ben çok daha önden gitmek istiyorum! -Walt Whitman-
Keşke öldüğümüzde, söyleyemediğimiz tüm şeyleri içimizden çıkarsalar... Hiç söylenmemiş seni seviyorumlar, özlemekler, iyi ki varsınlar. İşte gerçek otopsi bu.
Keşke kaçabilsem. Bildiğim, bana ait olan, sevdiğim şeylerden kaçabilsem. Keşke gidebilsem burası olmayan herhangi bir yere. Bu yüzleri, bu alışkanlıkları, bu günleri görmek istemiyorum artık. Başka biri olmalı, hücrelerime sinmiş bu rol yapma saplantısının yorgunluğunu atmalıyım. Uyku huzurla değil, hayatla çöksün üstüme. deniz kenarında bir kulübe, hatta dağların sarp eteklerinde bir mağara yeter bana. Ne yazık ki istemekle olmuyor.
Bambaşka bir yaşam düşlüyorum, Ölmemek için öleceğim.
Reklam