Her yere girmek ve her şeyi düşlemek isteyen bir zihin
vardı; kimsenin görmediği şeylere bakmasını bilen, çoğunluğun
boş ve terk edilmiş bulduğu yerlerden beslenen bir zihin. Neden kimse bunu anlamadı ve bana hakkım olanı vermedi?
Ben de bir insanım.
Ben de büyümek, mutlu olmak istiyorum.
Büyük bir küstahlıkla yanı başımdan geçen siz aptal adamlar ve cicili bicili kadınlar, kendinizi ne sanıyorsunuz?