Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
Gün doğdukça başımız dik kalacağız ve yapabileceğimiz hiçbir şeyi bizden sonraya bırakmayacağız. -Goethe-
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hülya kasesinden büyük yudumlar içmek gerekir.
Hayat, katlanılabilir bir şey olsun diye yaşanır.
Hayat yaşamaya değer mi? Ne yanıt verebilirdim ki? Hayat bana çok az şey vadediyor ve hiçbir şey vermiyordu.
Kimsenin sana asla acımayacağı kadar, hiç sebepsiz kendine acıma isteği duyulan düşlemli uykusuz gecelerin yorgunluğu...