Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
Ne olurdu kokununda fotoğrafı olsaydı... Sesin fotoğrafı, boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın, ruhtaki üşümenin... Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı.
Reklam
Bu gün birisi 4.9 olmak üzere 4 üzeri 3 deprem yaşadık Kayseri'de ve hepsi 43 dakika içinde oldu. Terk edilmişlik sinmiş koca şehrin üzerine. #deprem
Dünya iç karartıcı, can sıkıcı bir yerdi. Herkes içinde yaşadığı şeyi unutmaya çalışıyordu.
Bu depremler gösterdi ki insan, aklının duvarına astığı dev aynasında ki yansıma değilmiş.
Benim için dünya neyse odur Gratiano. Bir sahne yani; herkesin de bir rolü var. Benim ki dertli adam rolü.
Reklam