Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
İyi görünmüyorsun Signior Antonio. Dünyayı fazla önemsiyorsun.
Reklam
İyi ama, niye yakalandım bu derde. Nerede buldum, nasıl kaptım onu. Anlamı ne, kaynağı nerede. Bir türlü bilemiyorum.
Ölümü gördük, bizim karşımıza da çıkacak. Onu tanıyacak ama kaçamayacağız, niçin öldüğümüzü anlayamayacağız...
Kalbin dağlandığı o an! O büyük acı! Bir kargış tarafından kovalandığını duyuran o içgüdü! Kararan ufuklar! İdam kararının okunması! Ölümcül hastalığın hastaya bildirildiği o an!
Niçin koşa koşa arıyoruz ki ölümü?