Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
Gece ki mezarı olmalı acının uzanıp uyuyacağı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geceden daha karanlık işler yapıp da utanmayanlar... O işleri ışıktan saklayacak hiçbir yoldan sakınmazlar.
Nezaket nasıl da saklıyor günahı, İkiyüzlülük herşeye hakim olunca, Herşey sadece şeklen iyi görünüyor!
Maksat doğru yolu göstermekse, Eskiler herşeyin doğrusunu bilir.
"Ben" nedir? Bendeki "Ben" ... Düşündüklerimden, istediklerimden, hissettiklerimden ibaretim öyleyse. Düşündüğünü sanan, belki kendisi hiçbir şey olmayan bir "hiç" olsa bile, düşündüğünü sanan bu "Ben" nedir?