Huzursuzluk

Huzursuzluk
@Disquiet
İçimde huzurdan eser yok, hayır, ama - ne yazık! - huzuru tatmak için istek de yok.
Hiç kötü tarafı olmamak, büyük bir kusur sayılmaz mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın izzetinefsi tatmin edilince, geri kalanın hiç bir önemi olmadığı ne kadar doğru!..
Ne yazık ki Habil'leri yaratan, saadet oluyor!
Bu onun kabahati değil, talihi yokmuş.
İnsan akıllıca düşünür fakat manasızca hareket eder.