Ne mi yapacağım bundan sonra ? Ayak izlerimi silmek için sana gelen yolları tersinden yürüyeceğim önce .Şiir okumayacağım bir süre.Hediyelik eşya satan dükkanların önünden geçmeyeceğim.Senin için biriktirdiğim yağmur suyunu bir gül ağacının dibine dökeceğim.Yeni bir yanlışlık yapmamak için telefonlara çıkmayacağım.Ardı kuş resimli aynalar arayacağım mahalle pazarlarında, gençliğimi anımsamak için .Emekli kahvehanelerinde yaşlılarla konuşarak sonumu görmeye çalışacağım. Fotoğraflarını güneşe koyacağım bir an önce solsun diye .Içinde ay ışığı, iğde kokusu ve bengovil bulunan tüm resimleri duvarlardan indireceğim.Mican türküsünü asacağım yerlerine.Falcı kadınlara inanmayacağım artık .Trafik polislerine adres sormayacağım.Geleceğe ışık düşüren bir gülüşle gülmeyeceğim kimseye .Büyük kentlerin varoşlarında çırpınan üç milyon yurtsuza evimi açacağım.Nerde bir kayıp , bir faili meçhul varsa bıraktığı acının yanına resmini asacağım.Şaşırma yetimi korumak için yeni aşklar bulacağım kendime.
Ayrılık ne biliyor musun ?Ne araya yolların girmesi, ne kapanan kapılar, ne yıldız kayması gecede , ne güz ,ne ceplerde tren tarifesi, ne de turna katarı gökte ...Insanın içini dönmekten vazgeçmesi ayrılık.
Bütün gözyaşlarını toplasam kirpiklerden
Bütün silahları bir meydanda yaksam
Sonra çıkarıp mezarlardan ölüleri
Dili göğe değen ateşlerin çevresinde
Öperek kaybolmuş zamanları gövdemle
Bütün acıları aşka çevirsem