Dılgeş

Dılgeş
@Dlges
Dostoyevski
Bir çocuğun ölümünü görmektense, dünyaya geliş biletimi iade etmek isterim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Umut nedir?
Stephen King:umut iyi şeydir, belki de en iyi şeydir, ve hiçbir iyi şey asla ölmez. Friedrich nietzsche:umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır Nedir umut?
"En iyi, iyinin düşmanıdır. "
Sayfa 184
Hiçbir hata, dünyanın sonu değildir. Ve biz başkalarının bize verdiği değerden ibaret değiliz. Önce kendi kendimize değer verip güvenmeliyiz ki hayat sahnesinde rol alabilelim.
Sayfa 184