Stephen King:umut iyi şeydir, belki de en iyi şeydir, ve hiçbir iyi şey asla ölmez.
Friedrich nietzsche:umut en büyük kötülüktür çünkü işkenceyi uzatır
Nedir umut?
Hiçbir hata, dünyanın sonu değildir. Ve biz başkalarının bize verdiği değerden ibaret değiliz. Önce kendi kendimize değer verip güvenmeliyiz ki hayat sahnesinde rol alabilelim.