Dılgeş

Dılgeş
@Dlges
Bizim mutsuz olmamızın tek sebebi içinde bulunduğumuz durumun hayat boyu devam edeceği düşüncesidir. Oysaki dertler geçicidir. Gelirler, biraz konaklayıp giderler Böyle düşünebilsek keşke
Reklam
SUSKUNL4R
"İnanmak en büyük kumardır."
"insanın kim olduğunun ne önemi var," derdim, "önemli olan yaptıklarımız ve yapacaklarımızdır."
"Bana göre hayallerin olmadığı bir dünya, çiçeksiz bir bahçe gibidir.