Dılgeş

Dılgeş
@Dlges
Yol! Gitmek. Uzaklaşmak. Doğduğun yerin çok uzaklarında ölmek. İnsanı insan yapan bunlar. Tanrı bile gitmemizi istiyor. Bu yüzden dünyayı bu kadar büyük, insanları bu denli küçük yaratmamış mi?
Sayfa 98
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
O boşluk herkeste oluyor, insanın içinde her zaman kelebekler uçmaz, bazen birileri ölür.
Yaşanmışlıkları kaybetmek mi daha zor, yoksa hayalleri mi?
Bizim mutsuz olmamızın tek sebebi içinde bulunduğumuz durumun hayat boyu devam edeceği düşüncesidir. Oysaki dertler geçicidir. Gelirler, biraz konaklayıp giderler Böyle düşünebilsek keşke
SUSKUNL4R
"İnanmak en büyük kumardır."