Dılgeş

Dılgeş
@Dlges
Üstadın dediği gibi: "kaldırımlar güzel. Ama bir de üzerinde yürüyen şu insanlar olmasa."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Başımı dayayacağım omuzlara mayın döşemişler.
Nietzsche'nin sözü geldi aklıma. "umut kötülerin en fenasıdır, çünkü işkenceyi uzatır."
Yol! Gitmek. Uzaklaşmak. Doğduğun yerin çok uzaklarında ölmek. İnsanı insan yapan bunlar. Tanrı bile gitmemizi istiyor. Bu yüzden dünyayı bu kadar büyük, insanları bu denli küçük yaratmamış mi?
Sayfa 98
O boşluk herkeste oluyor, insanın içinde her zaman kelebekler uçmaz, bazen birileri ölür.