Gösteri salonundaki ışıkları söndürdüklerinde gözlerimi kapadım ve gitarın,kemanın, piyanonun sesini dinledim .Müziği tenimde hissettim .Bir yaz mevsiminde ,insanın başına kötü şeylerin gelmeyeceği akşam vakti, saat beşte ,ıslak kumların üzerinde yavaş yavaş yürüyormuş gibiydim.
"Hiç korktuğun oluyor mu?"
"Elbette .Bazen ben de korkuyorum .Bu çok normal ."
"Peki böyle zamanlarda ne yapıyorsun?"
"Düşünüyorum.Bir çözüm arıyorum. Eğer bir çözüm bulamazsam beni mutlu eden , güzel,eğlenceli bir şey hayal ediyorum ve artık korkmuyorum." :)