Dilek

Dilek

, bir kitap okudu
10/10
·208 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2022 2. kitabı
Paola Peretti
8.5/10 · 15,7bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gösteri salonundaki ışıkları söndürdüklerinde gözlerimi kapadım ve gitarın,kemanın, piyanonun sesini dinledim .Müziği tenimde hissettim .Bir yaz mevsiminde ,insanın başına kötü şeylerin gelmeyeceği akşam vakti, saat beşte ,ıslak kumların üzerinde yavaş yavaş yürüyormuş gibiydim.
Sayfa 88 - Timaş yayınları·Kitabı okudu
"Hiç korktuğun oluyor mu?" "Elbette .Bazen ben de korkuyorum .Bu çok normal ." "Peki böyle zamanlarda ne yapıyorsun?" "Düşünüyorum.Bir çözüm arıyorum. Eğer bir çözüm bulamazsam beni mutlu eden , güzel,eğlenceli bir şey hayal ediyorum ve artık korkmuyorum." :)
Sayfa 168 - Timaş yayınları·Kitabı okudu
"Sen cesur bir kurbağasın."
Sayfa 162 - Timaş yayınları·Kitabı okudu
Âşık olduğun zaman gözlerin daha iyi görmüyor belki ama bir yerlere çarpmaktan daha az korkuyorsun.
Sayfa 127 - Timaş yayınları·Kitabı okudu