- " Bir şey daha sorayım , " dedi. " Beni sarhoş mu zannediyorsunuz ? "
- " İçki içtiğinizi zannediyorum , işte o kadar."
- " Zan mı ediyorsunuz? Beni içerken görmediniz mi ? "
- " Pekâlâ ? Madem istiyorsunuz, söyleyeyim : İçki içtiğinizi biliyorum."
- " İyi... Sebebini de anlatayım , tamam olsun bari... Ben bir hiçim , bir hiç... Bu dünyada beni seven bir tek kişi bile yok... Bende kimseyi sevmiyorum... Ben hayatın yükü altında ezilmiş bir köleyim."
- " Çok yazık. İsteseydiniz her halde fevkalâde bir insan olabilirdiniz."
- " Belki olurdum... Belki de olamazdım... Fakat dürüstlüğünüz , ciddiyetiniz sizi fazla sevindirmesin Bay Darnay . İlerde neler olacağını kimse bilemez... Güle güle..."