Bir renk değildir mavi huydur bende
Ve benim yetinmezliğimdir
...edip cansever. ..
Sözlerin uçuştuğu aklıma her geleni yazdığım bir anı defterim burası...
Çiçek almadan çiçekleri sevdiğimi bilmezdim. İlk çiçeğimi 4 yaşında ki küçük öğrencimden almıştım galiba hayatımda unutmadığım en güzel anıydı. Her aldığım Çiçek yıllar öncesine götürür. Saf ve masum bir çocuğa istemsiz bir gülümseme peydah olur yüzümde...
Öfkeyle uyanırsın anlamsız gelir bütün herşey, herkes. Derin bir nefes alamak istersin ama aldığın nefes bile boğazında takılı kalır. Geceyi beklersin hüzünlenmek için belkide kendinle yanlız kaldığın için yorgunsun ama çalışmaktan değil mutsuzluktan yorgunsun anlamsız gelen bu dünyadan bazen uyumak istersin hiç uyanmamak bazende gözünü bile kırpmak istemezsin yitip giden zamana. Çelişkiler dünyası biz anlamadık kendimizi bizi anlamlarını bekleyemeyiz.