'Çok tuhaftı ağlayamadım ama ruhum paramparça olmuştu ' bu kitabi okurken en çok bu cümle dolandı zihnimde aydin insanlara bu kadar eziyet bu kadar baskı ülkeden soğutma neden anlayabilmiş degilim ve asla da anlayabilecek gibi degilim. Kitap beni derinden etkiledi dönemin zor şartları sevdiğim bir yazarın o kitapları ne zorluklarla yazdığı gerçeği bir kez daha tokat gibi çarptı aslinda yüzüme. Okudumlarımla ilgili çok şey söyleyebilirim aslinda ama bu konuda daha fazla okumam gerektiğini düşünmekten kendimi alamıyorum