Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
Herkesin derdi, kederi kendi ederi kadardır.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi insan doğar, adam olur; kimi insan doğar, duman olur.
Alıntı
Kendini özler mi insan? Ben özlüyordum.
Alıntı
Anda olmazsan ne yolun sonuna vardığını fark edersin ne de yolun başını hatırlarsın.
Alıntı
Şehri ayakta tutan insanların iyilikleridir.
Alıntı