Zübeyde
Takip Et
Zübeyde
@Dobby34
Okur
Öğretmen
65 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 16/40
Şu anda okuduğu kitap
Ben Rabia
Sadiye Erol Aykaç
28
Kitap
0
Takip edilen
51
Takipçi
0
İnceleme
489
Alıntı
1
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Zübeyde
@Dobby34
·
Öbür yarısını özleyen yırtık fotoğraflar gibiyim.
Kitabı okudu
Unutma Dersleri
Nermin Yıldırım
Reklam
Zübeyde
@Dobby34
·
Öyle kolay gitmişti ki. Fazla kolaydı sanki…
Kitabı okudu
Unutma Dersleri
Nermin Yıldırım
Zübeyde
@Dobby34
·
Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerin işidir.
Kitabı okudu
Unutma Dersleri
Nermin Yıldırım
Takip Önerileri
Zübeyde
@Dobby34
·
Her gün yanlışlıkla seni aramak istiyorum. Her gün yolda tesadüfen sana rastlamak.Arayamıyorum, rastlayamıyorum,bile isteye gelip kapını da çalamıyorum.
Kitabı okudu
Unutma Dersleri
Nermin Yıldırım
Zübeyde
@Dobby34
·
…lime lime oldu kalbim, iplik iplik dökülüyorum.
Kitabı okudu
Unutma Dersleri
Nermin Yıldırım
Reklam
Geri
İleri