Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
Öbür yarısını özleyen yırtık fotoğraflar gibiyim.
Reklam
Öyle kolay gitmişti ki. Fazla kolaydı sanki…
Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerin işidir.
Her gün yanlışlıkla seni aramak istiyorum. Her gün yolda tesadüfen sana rastlamak.Arayamıyorum, rastlayamıyorum,bile isteye gelip kapını da çalamıyorum.
…lime lime oldu kalbim, iplik iplik dökülüyorum.
Reklam