Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
O anların geri gelmeyeceğini bilmek beni mutsuz ediyor.
Reklam
Erkekler nispeten gamsız mahluklar olduğundan mıdır nedir, galiba unutma mevzuuyla kafayı bozanlar genelde kadınlardı.
Artık acı vermeyecek olduktan sonra, ömür boyu hatırlamanın kime ne zararı vardı?
…beynimin sadece onu düşünebilen kısmı iş görüyordu.
Reklam