Zübeyde

Zübeyde
@Dobby34
Geleceğin güzel şeyler vaat ettiğini de biliyordu. Ve bundan böyle gelecek ona aitti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün ümitlerini yerle bir etmişlerdi.
Hiçbir şey yapmadan boğulmayı beklemek yerine dalgayı yakalamak gerekiyordu.
…her şeyin bir gün sona ereceğini, en büyük acıların dahi bir gün biteceğini düşünmek insanı rahatlatıyordu.
Hasta olan o değildi. Asıl hasta olan ve tedavi edilmesi gereken toplumdu.