Beni görseniz,hazinem!dalgınlık girdabı içindeyim!duygularım ölmüş gibi!bir anlığına bile olsa yüreğimde ne bir heyecan ne,ne de bir saat süren bir coşku!hiçbir şey!
Sinsi bir hastalığın önlenemez şekilde her geçen gün ölüme yaklaştırdığı bahtsız birinden hançerle işkencesine bir anda son vermesini isteyebilir misin?gücünü tüketen hastalık,aynı zamanda ondan kurtulma cesaretin de onu yoksun bırakmaz mı?
Bana her şeyi bağışlayan güzel tanrım,niçin verdiklerinin yarısını geri alıp bana özgüven ve yeterlilik duygusu vermedin ki?
Sabret!sabret!her şey daha iyi olacak.