Din iman nerde zaten bu dürzülerde? Okullarda bunlara yol yöntem okutacaklarına felsefe okutuyorlar! Felsefe okuyan adamda din iman kalır mı? Ortaköy'den Tahsildar Kadir'in oğlu okullarda felsefe okuyarak dinsiz oldu! Biz bunları bilmiyor muyuz sanki?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şimdi demokratçılık var. Öteygün demokratçılığın ne demek olduğunu anlattım hepinize! Demokratçılık, boruculuk değildir. Demokratçılıkta herkes nerde, sen de orda! Millet şimdi cümleten 'İyiyiz!' diyor. Sen de iyisin demektir bu! Çünkü, ordaki adam iyi olmasa, 'İyiyim!' der mi? Ölse demez! Enayi mi ki bizim gibi, 'İyiyim!' desin? Eh, madem o iyi, o halde sen de iyisin! Çünkü, demokratçılık dedik! Bakın ne kadar açık! Gün gibi ortada. İyi değiliz de nasıl demokrasi olabiliyoruz?
Kimin ne olduğunu, içinin neyle dolu olduğunu nasıl bileceksin karşıdan? Nefsime ben bile bilmem köyde kimin ne halde olduğunu! Herkesin kapalı bir kapısı var. Kapının ardında olup biteni belki bir Allah bilir bilirse...