Xorte Amed`e

Xorte Amed`e
@Doganmedeni
HAKLISIN, MÜKEMMEL DEGİLİM, AMA BENZERSİZİM..
.......🌿🍃 Sadece yaşamak yetmez” dedi kelebek “ Gün ışığı,özgürlük ve küçük bir çiçek de gerek....🍃☘️🍀🌿
Reklam
Hiç kimse bilmez kimsenin hikayesini Acı tek kişilik bir sofradır....🌸🌼
🌹Ve sen hep ertelerdin gelişlerini. Birgün ülkede herkes eşit olacak demek kadar boş bir vaad gibiydi sözlerin. Bu ülkede kimse eşit olmayacak ve sen hiç gelmeyeceksin şehrime...🎈
Edebiyat
"Bakmayın 'ben bırakmam' diyenlere. Bırakırlar azizim bırakırlar. Mutluluğu kursağınızda. Acıyı sol tarafınızda. Hayallerinizi gözyaşlarınızda. Kimi hevesi bittiği için. Kimi zorluklardan korktuğu için... . . . . .