Xorte Amed`e

Xorte Amed`e
@Doganmedeni
HAKLISIN, MÜKEMMEL DEGİLİM, AMA BENZERSİZİM..
“Sonunda ölüm de olsa konuşmam,” diye mırıldandı; “işkence acıları unutulur, onurlu ve dik yaşamak iz bırakır hayatta...”
Reklam
Bu şehir gençliğimdi benim, aşklarım, gizlerim, meraklarım kavuşup kavuşup yitirdiğim sevinçlerim. Nihat Behram

Xorte Amed`e

, bir kitabı okumaya başladı
Nihat Behram
8.8/10 · 13,2bin okunma
.......🌿🍃 Sadece yaşamak yetmez” dedi kelebek “ Gün ışığı,özgürlük ve küçük bir çiçek de gerek....🍃☘️🍀🌿
Hiç kimse bilmez kimsenin hikayesini Acı tek kişilik bir sofradır....🌸🌼
Reklam