Bunun asıl organizatörlüğünü JİTEM yapıyordu. Bu organizasyonun ağına düşen hiçbir kadın, kolay kolay kurtaramıyordu kendini. Kendini bu ağdan kurtaramayan birçok kadın sonunda intihar etmekten başka bir yol da bulamıyordu.
-Sahiden onların kendi emniyet müdürlerini öldürdüklerine inanıyormusun?
'Bu savaşa son vermenin vakti geldi' diyen kendi cumhurbaşkanını, generallerini öldürebiliyorlarsa bir emniyet müdürünü mü öldürmezler?
Nasıl yani, cumhurbaşkanını da kendilerimi öldürdü?
Bu konuların belgelerle işlendiği kitaplar var bende. Onları vereyim oku, daha iyi anlarsın.