Doktor OX

Doktor OX
@Doktor_Ox
Harika bir öykü
10/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2023 12. kitabı
Kitabın tadı damağımda kaldı diyebilirim. Burada kitabı okumadan önce incelemeleri okurken sağlam bir spoiler yemiştim. Buna rağmen kitabın son elli sayfasını bir çırpıda okudum ve kitap heyecan ve merak uyandırma özelliğinden hiçbir şey kaybetmedi. Zaten kısa bir öykü, yaklaşık iki günde okunabilir. Özetle kitap gemi kazalarının çok olduğu bir bölgede bulunan bir adaya, yeni kurulan bir deniz fenerinin, bekçiliğini yapan üç adamı anlatıyor. Yaklaşık üç ay kadar bu fener ile ilgilenecek olan karakterlerimiz Vasquez, Felipe ve Moriz, kısa süre içinde burada yanlız olmadıklarını anlarlar ve maceraları başlar. Hikaye en basit haliyle bu şekilde. Jules Verne zaten okumaktan çok keyif aldığım bir yazar. Bu öyküsünü de okuyunca "keşke daha önce okusaydım" dedim.
Dünya'nın Ucundaki FenerJules Verne · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20212,916 okunma
Nur K. isimli okura yanıt verildi
Doktor OX
Çok yerinde bir karar vermişsiniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
eh.
8/10
·208 syf.··
2024 22. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2024 18:12
Serimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. 5 ciltlik kısa bir seri. Açık konuşmak gerekirse ben hikayenin uzatıldığını düşünüyorum. Serinin son 2 cilti özellikle hikaye bambaşka bir yere doğru evrildi, keşke olmasaydı. Kendimi sanki Stranger Things’in yan hikayesini okuyormuş gibi hissettim. 3 ciltte hikaye toparlanabilirdi diye düşünüyorum. Yine de fena değil, okunabilir heyecanlı, farklı bir set. Kayıp Kıta’nın kalitesinden bahsetmiyorum bile. :) Gıcır gıcır bir baskı, olmazsa olmaz karakter ve ayraçlar bize eşlik ediyor.
2024 Okuma Raporları
Dünyayı Değiştir Cilt 5Yuya Kanzaki · Kayıp Kıta Yayınları · 202358 okunma
Doktor OX isimli okura yanıt verildi
Doktor OX
Paspas Mutlaka araştıracağım. Tavsiye için teşekkür ederim
eh.
8/10
·208 syf.··
2024 22. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2024 18:12
Serimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. 5 ciltlik kısa bir seri. Açık konuşmak gerekirse ben hikayenin uzatıldığını düşünüyorum. Serinin son 2 cilti özellikle hikaye bambaşka bir yere doğru evrildi, keşke olmasaydı. Kendimi sanki Stranger Things’in yan hikayesini okuyormuş gibi hissettim. 3 ciltte hikaye toparlanabilirdi diye düşünüyorum. Yine de fena değil, okunabilir heyecanlı, farklı bir set. Kayıp Kıta’nın kalitesinden bahsetmiyorum bile. :) Gıcır gıcır bir baskı, olmazsa olmaz karakter ve ayraçlar bize eşlik ediyor.
2024 Okuma Raporları
Dünyayı Değiştir Cilt 5Yuya Kanzaki · Kayıp Kıta Yayınları · 202358 okunma
Doktor OX isimli okura yanıt verildi
Doktor OX
Paspas Ben de ikigamiyi bitirmedim 5 cilt okudum. Bir ara ilk cillten tekrar başlayıp 10 cildi aynı anda okumak istiyorum. Trace serisininin 4 cildini okudum ama beni brutal kadar sarmadi.
eh.
8/10
·208 syf.··
2024 22. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2024 18:12
Serimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. 5 ciltlik kısa bir seri. Açık konuşmak gerekirse ben hikayenin uzatıldığını düşünüyorum. Serinin son 2 cilti özellikle hikaye bambaşka bir yere doğru evrildi, keşke olmasaydı. Kendimi sanki Stranger Things’in yan hikayesini okuyormuş gibi hissettim. 3 ciltte hikaye toparlanabilirdi diye düşünüyorum. Yine de fena değil, okunabilir heyecanlı, farklı bir set. Kayıp Kıta’nın kalitesinden bahsetmiyorum bile. :) Gıcır gıcır bir baskı, olmazsa olmaz karakter ve ayraçlar bize eşlik ediyor.
2024 Okuma Raporları
Dünyayı Değiştir Cilt 5Yuya Kanzaki · Kayıp Kıta Yayınları · 202358 okunma
Doktor OX isimli okura yanıt verildi
Doktor OX
Paspas Ikigami serisini mutlaka öneririm. Brutal diyecektim ama zaten okumuşsunuz. Pek bir benzerliği bulunmasa da Made in Abyss serisini önerebilirim. Ne yazık ki Türkçe baskısı pek iyi değil. Mümkünse yurt dışından temin edilmesi daha çok daha iyi olur.
eh.
8/10
·208 syf.··
2024 22. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 24 Mart 2024 18:12
Serimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. 5 ciltlik kısa bir seri. Açık konuşmak gerekirse ben hikayenin uzatıldığını düşünüyorum. Serinin son 2 cilti özellikle hikaye bambaşka bir yere doğru evrildi, keşke olmasaydı. Kendimi sanki Stranger Things’in yan hikayesini okuyormuş gibi hissettim. 3 ciltte hikaye toparlanabilirdi diye düşünüyorum. Yine de fena değil, okunabilir heyecanlı, farklı bir set. Kayıp Kıta’nın kalitesinden bahsetmiyorum bile. :) Gıcır gıcır bir baskı, olmazsa olmaz karakter ve ayraçlar bize eşlik ediyor.
2024 Okuma Raporları
Dünyayı Değiştir Cilt 5Yuya Kanzaki · Kayıp Kıta Yayınları · 202358 okunma
Doktor OX isimli okura yanıt verildi
Doktor OX
Evet, bu şekilde düşününce olabilir. Son iki ciltte hikaye bir bilimkurgu havası kazanıyor. Dediğim gibi ben de böyle bir şey beklemiyordum. Yine de seriyi beğendim. Belki dediğiniz gibi daha polisiye ağırlıklı gitseydi seri daha eşsiz olurdu.