Zehra

"Ne zaman bittiğini anlamayız bile. Güzel bir şarkı gibi. "
Reklam
Aslında her şey, biraz da kontrolsüzce olduğunda, hep bir iz bırakır insanın damağında.
Ve hâlâ aşılamayan o sorun: hayır diyememek. Bir diğer deyişle: kıramamak. Gerçek deyişle ise "kendini kırmaktır"
Korku; duyulması gereken çoğu zaman normal bir duygudur fakat "iyi" şeylere karşı duyulan korku çok tehlikelidir.
İsmet Özel Başım açık, saçlarımı ikiye ortadan ayırdım. Kimin ülkesinden geçsem şakaklarımda dövmeler beni ele verecek. Cesur ve onurlu diyecekler halbuki suskun ve kederliyim.