Zehra

Bakanlar; mutsuzluk üstünde iyi duruyor der gibiydi.
Reklam
"Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği."
Başkalarını memnun etmek için geçiyor hayatımız. Başkaları yargılamasın; sorgulanmayalım diye. Hata yapma şansımızı bile başkalarının vermesini bekliyoruz. Peki biz neredeyiz ve başkaları kim?
Tek istediğim özgür olmak°
Her şeyden biraz kalır Diyor birileri, çoğulluk haklılıktır Kavanozda biraz kahve Kutuda biraz ekmek İnsanda biraz acı. Turgut Uyar
Reklam