Dolunaydağ

Dolunaydağ
@Dolunay65
Anılara sonuna dek sadığımdır; insanlara hiçbir zaman öyle olmayacağım...
"Ey acıyı ödünç alan, o artık sende kalsın Sonsuza kadar senin olsun o çığlık... "
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Gittikçe yalnızlaşıyorum, üşüyorum, unuttum sanıyordum yazılsa destan olacak bir aşkın serüveni şiirimde bir dipnot olacak şimdilik..."
" Kimilerine göre ancak ölümü güzelleştirirdik biz birer çılgın mıydık gerçekten, serseri bir rüzgâr mıydık göğermiş meşeler kadar yakın mıydık bulutlara ve tarih upuzun bir hikâye miydi? öyle diyorlardı bir işçi kıza söyledim bunları, yalandır, dedi"
“ Her an ölümle yüz yüze kalabilirim. Ama yaşayabildiğim sürece ölümü karşılamaya gitmem gerekmez. Bir gün ister istemez ölümle karşılaşacağım; bu önemli değil. Önemli olan benim yaşamamın veya ölümümün başkalarının yaşamını nasıl etkileyeceği....”