Bir yerlerde mutlaka görmüş olduğunuz bu kitabı mutlaka okumalısınız. Kim 5 yaşındaki bir çocuğun gözünden bir ağacı ve insanları görmek istemezki hepimiz bir zeze'ydik zamanından ama kimse onun kadar duygulandıramadı insanları. Uzatmaya gerek yok ölmeden önce dünyayı 5 yaşınızdayken tekrar görün iyi okumalar dilerim.