Kendimi kötü ve boş hissediyordum. Büyükbaba dedi ki neler hissettiğimi biliyormuş, çünkü kendisi de aynı şeyleri hissediyormuş. Büyükbaba, sevip de kaybettiğin her şey sana bu duyguyu verir, diyip ekledi: "Bundan kurtulmanın tek yolu hiçbir şeyi sevmemektir ki bu da daha kötüdür çünkü o zaman sürekli boşlukta hissedersin."