Döndü

Döndü
@Dondug1
Ben,kendimin ve geçip giden zamanın seyircisiyim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bütün duyguları anlatmaya yetecek kadar kelime yoktur... Gerekte yoktur..." Cengiz Aytmatov
Öpünce geçmeyen gözle görülmeyen yaralarımız var.Ama anneden ama babadan ya da yardan.Canımızı yakan sesimizi kısan anılarımız var.İlla ölmesi gerekmiyor gidenin ya da yüreği yakanın.Yaralanıyoruz işte birinden.Hayali yara bantları yapıştırıyoruz gerçek yaralarımıza.Bir sonraki yüreğe soruyoruz yaşanmışlıkların hesabını.İşte o zaman kaybediyoruz.Her sabah yeniden başlıyor hayat.Her sabah yeniden öğreniyoruz nefes almayı.Hayatta en pahalı şey, aldığımız nefes..!" İncir Reçeli 2🎬
İncir Reçeli 1-2✅
Çizgili Pijamalı Çocuk✅