Doruk Özdemir

Doruk Özdemir
@Doruk_16
"Aşk bir kere geldi mi, yakar kavurur, küle döndürür adamı ama başka türlü bi yangındır o. Yanmayı sever, kavruldukça daha çok yanmak istersiniz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevilmeyi sever insanlar. Böylece kendi seçtiklerine değil, onları seçme cesaretini gösterene âşık olurlar.
"İnsanın kaderini değiştiren güzelliği değil, güzelliğin artırdığı beklentileridir."
İnsanın içi karanlık olunca en pırıltı ışıklar bile o karanlığı aydınlatamıyor.
Bu dünyada artık haksız da olsa, kötü de olsa güçlü olan kazanıyor...'