Çocuğun gözyaşlarının hesabı sorulmadan kalıyor. Karşılık olmalı, aksi halde ilahi ahengin manasını anlamak mümkün değil. Ama neyle ödenebilir bunlar? Var mı böyle bir şey? Bir öç mü sadece? Öcü ne yapayım ben, canavarlar cehenneme gidecekmiş; cehennem yaptığı kötülüğü, mahvettikleri hayatı geri getirebilir mi?