Mustafa

Mustafa
@Dostamusti
& Ölümü hatırla, unutma öleceksin. Yaşadığını hatırla, unutma yaşıyorsun. &
Okumak, yeni şeyler öğrenmek her zaman en iyi baş etme yöntemim oldu. Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğum bu günlerde de yine kitaplara sığınıyorum.
Sayfa 28 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Değiştiğimi söylerken ben.
Vurdulu kırdılı filmlerden de kurtuldum, sanata doyuyorum. Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği sevmiyorum.
Sayfa 22 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
Medeni Kanun'un 23. maddesi, kişiyi kendinden korumayı hedefliyormuş. Yani tam böyle değildir tabii de böyleymiş gibi algılamaktan çok hoşlanıyorum. Sen yokken kendimi kendimden korumakta güçlük çekiyorum. Kanun namına dön Osman, ben barışmak istiyorum.
Sayfa 22 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
& Adet meselesi bence evrimin kadınlara attığı en büyük kazık. &
Sayfa 15 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat
Romantik olduğumu düşündüğümde ben :)
Dinlediğim şarkı "Neydi bir arada tutan şey ikimizi?" diye soruyor. "Mezon alan teorisi" diye cevap veriyorum. Romantizm pek bana göre değil Osman, olmuyor, yapamıyorum.
Sayfa 11 - İletişim·Kitabı okudu
Edebiyat