Uğruna savaştığımız herşeyi nasıl seviyorsam, seni de öyle seviyorum. Seni özgürlüğü, insan onurunu sevdiğim gibi seviyorum, tüm insanların çalışma hakkını, aç kalmama hakkını sevdiğim gibi seviyorum.
"Artık Tanrı yok mu"?
"Hayır dostum. Kesinlikle yok. Eğer Tanrı olsaydı, kendi gözlerimle gördüğüm şeylerin olmasına izin vermezdi. Bırak onların Tanrı'sı olsun"