SEDA

SEDA
@Dotto02
Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir, çoğu insan sadece var olur.
İnsanın bazen Polyanna'cılık oyna­maya ihtiyacı var. Çünkü insanlar her zaman mutlu olamazlar. Mutlu olmak istiyorsanız mutlu olmak için çabalayın ve mutlu olacak sebepler bulun.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama o evde yine de mutluyduk. Gerçi biz bir kibrit kutusunun içinde de mutlu olurduk. Önemli olan birlikte olmamızdı.
Sayfa 315·Kitabı okudu
Çünkü korkulması gereken tek şey, korkunun kendisidir.
Sayfa 313·Kitabı okudu
Zamanımız kısıtlı Mark ve bu zamanı korkuyla geçirmemiz savurganlık olur.
Sayfa 125·Kitabı okudu