SEDA

SEDA
@Dotto02
Yaşamak çok nadir rastlanan bir şeydir, çoğu insan sadece var olur.
Sanki ölümden kurtulacakmış gibi tarifi imkânsız bir istekle öpen birinin minneti, heyecanı ve özlemiyle öpüyordu.
Sayfa 56·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de kendini yüzeysel hazlarda dağıtmak, aşırı uyarıldıklarında yaşamın sağlıklı, sıcak cazibesinin ortaya çıkmasına izin vermeyen kadim duyguların boğucu, karanlık derinliklerine dalmaktan daha az tehlikeli.
Sayfa 55·Kitabı okudu
"Gerçekten bize ait olan bir şeyi Adine, hiç kimse elimizden alamaz. Gerçekten bize ait olan, er veya geç bizim olur. Bu yüzden, senindi benimdi cinsinden bütün hasisçe kaygılar değersizdir. Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir; bize ait olan birlikte gelir, bizimle beraber yürümeyeninse," -burada durdu ve derin bir nefes aldı- " bizi durdurmasına izin vermemeliyiz."
Sayfa 50·Kitabı okudu
Bir insan, bizim onda kendimize uygun bulduğumuz yanlardan çok farklı değil midir aslında?
Sayfa 48·Kitabı okudu
"Çünkü ormandaki bir çam gibi uzayıp serpilmiş olsaydınız, başka bakımlardan bu kadar gelişemeyecek, yüzeysel kalacaktınız ve asıl o zaman pek çok bakımdan Dinamıza yetişmekte zorlanacaktınız."
Sayfa 46·Kitabı okudu