Sadece yaşa dedim ya, gerçekten sadece yaşa... Bu dünyada bir şeye ulaşmak için var olmuyoruz ya da başka bir şeye sahip olmak için. Bu dünyada sadece var oluyoruz. Sadece var olabilmek yaşamı bütünüyle yaşamaktır. Sadece var olabilmek, yaşamı her boyutu ile solumaktır. Duyuların yarattığı zevklerin peşinden koşmak, arabanın direksiyon kontrolünü kaybederek lastiklerin seni götürdüğü yere gitmek gibidir...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümün karşısında duramazsın demiştik... Kanada diyor ki: ''Yeryüzünde yaşadığın ve yaşayacağın hiçbir deneyim kalıcı değildir.'' Ölümün karşısında durmaya çalışsan da ne için? Uğruna yaşamak için gösterdiğin çabayı; ne sevgililerin ne de onların sana olan aşkı gösterecek, ne evlerin ne de arabaların gösterecek. Hiçbir madde seninle ölümün karşısında durmaya çalışmayacağı gibi, seni terk etmek için ölümünü bile beklemeyecekler. Yaşamak için çaba gösterme sadece yaşa.